piątek, 24 kwietnia 2015

Początek

Witajcie!
Nadszedł ten czas aby w końcu założyć bloga fotograficznego.
 Odkąd Kentucky do mnie trafił to wtedy zaczęłam robić zdjęcia abym miała jakąś pamiątkę. Gdy założyłam bloga o moim psie bardziej się przykładałam do zdjęć aby wyglądały "przyzwoicie", fotek było co raz więcej a ja chciałam posiadać swój sprzęt a nie pożyczać cały czas od rodziców i tak doszło do kupna swojej pierwszej lustrzanki :)
Zdjęcia jak na początku nie były rewelacyjne i foty były robione zwykłą cyfrówką, jednak z biegiem czasu co raz to bardziej podobały mi się.
 Kilka zdjęć zrobionych cyfrówką:
  Przez ponad rok zbierałam pieniądze aby zakupić sprzęt. W grudniu 2014roku w końcu udało mi się , od tego czasu czytam na temat fotografii i przede wszystkim chce rozwijać się w tym kierunku. Tak wyglądały moje zdjęcia na początku z nowym sprzętem:

A od lutego aż do teraz tak wyglądają:
                   

Zapraszam do odwiedzania bloga i wyrażania swojej opinii :)

P.S. Niebawem zostaną za aktualizowane zakładki i czy ze chciałby ktoś pomóc w wyglądzie bloga?
 :)


Pozdrawiam: Dominika Lukoszek

 


5 komentarzy:

  1. Przepiękne foty, szczególnie te ostatnie jak juz ogarnęłaś sprzęt :) też uwielbiam robić zdjęcia mojemu psiakowi!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzętu do końca jeszcze się nie ogarnęło, ciężko gdy dostaje się instrukcje nie po polsku tylko po niemiecku i francusku xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia robione cyfrówką i lustrzanką bardzo ładne.:) Ja, posiadając lustrzankę (w sumie po części rodziców) nie potrafię robić nią tak ładnych zdjęć, więc używam mojego Soniaka i takie zdjęcia mi wystarczają. Jest bokhen - uwielbiam takie fotki! :D No ale sporo mi jeszcze do dobrych fot..:P

    OdpowiedzUsuń